Ο Δήμαρχος Αμοργού Αφού έλαβε υπόψη του:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του N. 3852/2010 2. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της ΕΣΥΕ για τον Δήμο Αμοργού, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται σε 1973 κατοίκους
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Ορίζει Αντιδήμαρχο Αμοργού για το χρονικό διάστημα από 1-9-2014 έως και 5-3-2017 την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κα. Γαβαλά Άννα του Νικήτα και της μεταβιβάζει:
α) Την εποπτεία και την ευθύνη της κοινωνικής υπηρεσίας, της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού
β) Την εποπτεία και την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας. γ) Την εποπτεία και τη διαχείριση κοιμητηρίων, μέσω των Τοπικών Συμβουλίων και εκπροσώπων Τοπικών Κοινοτήτων. δ) Την εποπτεία, το συντονισμό και την ευθύνη επί θεμάτων καθαριότητας και διαχείρισης των απορριμμάτων. ε) Τη συντήρηση και λειτουργία των δημόσιων αποχωρητηρίων. στ) Τη καθαριότητα των παραλιών ζ) Την εποπτεία και την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των υπαίθριων κοινόχρηστων χώρων. η) Την εποπτεία και την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των δημοτικών χώρων άθλησης και αναψυχής. θ) Την εποπτεία και την ευθύνη συντήρησης των σχολικών κτιρίων. ι) Το συντονισμό, έλεγχο και επίβλεψη του βοηθητικού και τεχνικού προσωπικού (προσωπικό καθαριότητας, οδηγοί οχημάτων, οδηγοί απορριμματοφόρων, ηλεκτρολόγοι, τεχνίτες κτλ). ια) Τη συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού. ιβ) Την εποπτεία και την ευθύνη επί θεμάτων προστασία του περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής. ιγ) Την εποπτεία και την ευθύνη και το συντονισμό θεμάτων οδικής ασφάλειας και ηλεκτροφωτισμού.
2
ιδ) Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα. ιε) Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τη λειτουργιά τη συντήρηση, την ασφάλεια των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων.
ιστ) Την εποπτεία και την ευθύνη των θεμάτων υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων. ιζ) Την εποπτεία και την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των συστημάτων ύδρευσης και αποχέτευσης.
ιη) Την επίβλεψη του γραφείου υδατικών πόρων και τον ποιοτικό έλεγχο του νερού. ιθ) Τη συνεργασία με τους Πρόεδρους και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
κ) Τη παρακολούθηση των ιατρείων και τη συνεργασία με το Κέντρο Υγείας για την εύρυθμη λειτουργία τους. κα) Τη συντήρηση των ιατρείων και του Κέντρου Υγείας. κβ) Τη θεώρηση φωτοαντιγράφων και του γνησίου της υπογραφής.
κγ) Την υπογραφή πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας και ΤΑΠ, κατά την απουσία του Δημάρχου.
2. Ενημερώνεται για όλα τα θέματα του Δήμου και λαμβάνει γνώση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας.
3. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κα. Γαβαλά Άννα, ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος.
4. Για όλα τα θέματα και ανάλογα με το βαθμό σοβαρότητας τους η Αντιδήμαρχος ενημερώνει το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο.
5. Αναπληρώνει το Δήμαρχο σε περίπτωση απουσίας του ενημερώνοντας τον για όλες τις αποφάσεις της και τα έγγραφα που υπέγραψε εν ονόματι του Δημάρχου κατά τη διάρκεια της απουσία του.
6. Η απόφαση αυτή να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και να δημοσιευθεί στην ημερήσια εφημερίδα «Κυκλαδική».
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΦΩΣΤΙΕΡΗΣ