Ο τουρισμός είναι το αντικείμενό της και εδώ και δεκαετίες συμβάλει στην προώθηση του νησιού σε Ελλάδα και εξωτερικό. H Ειρήνη Γιαννακοπούλου, επικεφαλής του Aegialis Hotel & Spa, μιλά στο amorgos-news.gr, για την επιλογή της να είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις επικείμενες εκλογές με τον συνδυασμό του Νικόλαου Φωστιέρη.
Γιατί επιλέξατε να συμμετάσχετε στις επικείμενες εκλογές με τον συνδυασμό του Δημάρχου Νικόλαου Φωστιέρη;
Εκτιμώ ιδιαίτερα τον κύριο Φωστιέρη, ο οποίος επί πολλά έτη έχει εργαστεί με συνέπεια και ενδιαφέρον για την επίλυση θεμάτων που αφορούν την Αμοργό!
Η προσωπικότητα του, η αποφασιστικότητα του και το κύρος του, υπόσχονται την ολοκλήρωση όλων των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη. Ο Δήμος μας, που έχει την μεγαλύτερη απορροφητικότητα κονδυλίων, αποδεικνύει την έντονη δράση και αποτελεσματικότητα του.
Τι προβλήματα αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρηματίες του νησιού;
Πολλοί επιχειρηματίες, δεν γνωρίζουν πως να προβληθούν κατάλληλα, ώστε να επεκτείνουν τη δράση τους για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα. Για πολλούς, η τουριστική περίοδος είναι μικρή, και το γεγονός ότι αυξήθηκε το ΦΠΑ περιορίζει πολύ τα οικονομικά τους.
Πώς μπορεί ο Δήμος να συμβάλει στην τόνωση της τουριστικής περιόδου;
Ο Δήμος μπορεί να κάνει μια σωστή καμπάνια για την προβολή της Αμοργού, ώστε να πλημμυρίσει το νησί από επισκέπτες σε χαμηλές περιόδους.
Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος στο νησί;
Προβάλλοντας κατάλληλα τις εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως τον πεζοπορικό τουρισμό, ειδικά εποχικά γεγονότα, τον θρησκευτικό μας πλούτο, τη χλωρίδα, κλπ.
Η Αμοργός είναι δημοφιλής για τον εναλλακτικό τουρισμό της. Υπάρχει κάποιο άλλο είδος τουρισμού το οποίο θα μπορούσε να προσελκύσει ακόμα πιο πολλούς τουρίστες;
Θα μπορούσε να προσελκύσει αγροτουρισμό και εθελοντικό τουρισμό.
Τι μήνυμα θα θέλατε να στείλετε στους Αμοργιανούς εν όψει των εκλογών;
Η αγάπη της οικογένειας μου για την Αμοργό, μας έφερε πίσω στο νησί μας προ 35ετίας, όπου αγωνιστήκαμε σκληρά για την προβολή και την αναγνωρισιμότητα της Αμοργού όλο αυτό το διάστημα, παράλληλα με την προβολή για την βιωσιμότητα της οικογενειακής μας επιχείρησης.
Μετά από όλα αυτά τα χρόνια εμπειρίας, είμαι σίγουρη ότι υπάρχει η δυνατότητα μέσα από το Δήμο, να γίνει η Αμοργός προορισμός τουλάχιστον 9 μηνών, για όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Ως επιχείρηση άλλωστε, έχουμε αποδείξει ότι αυτό είναι εφικτό.