Κι εκεί που όλα έδειχναν ότι η Σύρος θα αποκοπεί…από τον ακτοπλοϊκό χάρτη ταχυπλόων, ήρθε η πληροφορία πως την Δευτέρα 10/12, στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, αναμένεται να εγκριθεί ένα εξαιρετικό δρομολόγιο για την πρωτεύουσα των Κυκλάδων.
Το νέο ταχύπλοο πλοίο Golden Express πλοιοκτησίας των Στεφάνου/Παναγιωτάκη ετοιμάζεται να κάνει την έκπληξη, ενώνοντας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ την Ραφήνα με Σύρο, Μύκονο, Νάξο και Πάρο για το χρονικό διάστημα 23- 05-2019 έως 09-06-2019 και από 09/09/2019 έως 06/10/2019. Για το χρονικό διάστημα 10/06/2019 με 08/09/2019 θα εκτελεί το δρομολόγιο Ραφήνα, Σύρο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Κουφονήσι, Κατάπολα.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα επιβατηγά ταχύπλοα, μεγέθους 91 μέτρων με δυνατότητα μεταφοράς περίπου 900 επιβατών και μεγάλου αριθμού οχημάτων.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, μετά από αρκετές συναντήσεις που είχε ο Δήμαρχος Σύρου-Ερμούπολης, κ Μαραγκός με το Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.Νεκτάριο Σαντορινιό, φαίνεται οτι οι συναντήσεις απέδωσαν καρπούς και όλα δείχνουν οτι η Σύρος θα ενώνεται καθημερινά με Ραφήνα και φυσικά με την Παροναξία, που ήταν και ένας πόθος της δημοτικής αρχής.
Για τα παραπάνω δρομολόγια η Fast Ferries ήδη κατάθεσε αίτημα στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Με βάση το αίτημα της, τα συγκοινωνιακά οφέλη από τη δρομολόγηση του ταχύπλοου στις προαναφερόμενες γραμμές θα είναι:
*Καθημερινή σύνδεση της Σύρου με Ραφήνα με ταχύπλοο και με πρωινή αναχώρηση από Σύρο.
*Καθημερινή διασύνδεση της Σύρου με Μύκονο, Πάρο, Κουφονήσι και Αμοργό.
*Καθημερινή απογευματινή αναχώρηση από Ραφήνα για τα νησιά Κουφονήσι και Αμοργό.
*Δυνατότητα αυθημερόν μετάβασης και επιστροφής από Σύρο επιβατών προερχόμενων από Αμοργό, Κουφονήσι, Νάξο, Πάρο και Μύκονο.
Το Golden Express, Nαυπηγήθηκε το 1998 στις γιάρδες Incat της Τασμανίας με αριθμό 047. Έχει μήκος 91 μέτρα πλάτος 26 μέτρα, με τέσσερις κύριες μηχανές caterpillar, 38620 ίππων που δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων.
Το ταχύπλοο αγοράστηκε από την εταιρεία ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΦΑΣΤ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε και ανήκει κατά 50% στους αδελφούς Στεφάνου της Golden Star Ferries και κατά 50% στον Θεολόγο Παναγιωτάκη της Fast Ferries. Μεταβιβάστηκε στην ελληνική εταιρεία στις 11 Οκτωβρίου απο την εταιρεία FXTR σουηδικών συμφερόντων.
Η αλήθεια είναι ότι η Σύρος, βρίσκεται αποκομμένη και αρκετά ξεχασμένη από τις Ναυτιλιακές εταιρείες, ωστόσο ευελπιστούμε ότι οι ακτοπλόοι δεν έχουν πει την τελευταία τους κουβέντα.